miercuri, 9 noiembrie 2016

9 Noiembrie - Sfantul Ierarh Nectarie de la Eghina

In fiecare an, pe 9 noiembrie, crestinii il sarbatoresc pe Sfantul Ieharh Nectarie de la Eghina, unul din cei mai iubiti sfinti. Printre nenumaratele daruri primite de la Dumnezeu, Sfântul Nectarie a fost preaslavit si cu darul facerii de minuni. Pentru nenumaratele minuni pe care le-a făcut si inca le mai face Dumnezeu, pentru rugaciunile Sfantului Nectarie, acesta din urma a fost numit „Taumaturgul”, adica „Vindecatorul”.

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere