miercuri, 21 decembrie 2016

21 Decembrie - Sfanta Mucenita Iuliana


Sfanta Mucenita Iuliana a trait pe vremea imparatului Maximian. Era din Nicomidia, copila unor parinti bogati. Parintii au logodit-o cu un senator elin, cu numele Eleusie. Logodnicul voia sa se faca nunta, dar sfanta n-a vrut, ci a zis: "Nu ma marit cu tine, pana nu ajungi prefectul cetatii". Dupa ce a ajuns prefect, sfanta i-a zis iarasi: "N-am sa primesc sa ma marit cu tine, daca nu treci de la slujirea idolilor la credinta crestinilor". Logodnicul a spus totul tatalui ei. 
Tatal, pentru ca n-a putut sa o intoarca de la credinta in Hristos, a dat-o pe mana prefectului, logodnicul ei, ca sa o cerceteze dupa legile romane. Prefectul a dezbracat-o de haina si a poruncit sa fie chinuita cumplit si apoi a poruncit sa fie aruncata in temnita. In noaptea in care a fost aruncata in temnita, pe cand se ruga, s-a apropiat de ea, in chip de inger, dusmanul nevazut al tuturor oamenilor, diavolul, si a indemnat-o sa jertfeasca idolilor, ca sa scape. Sfanta l-a alungat si l-a facut sa marturiseasca, chiar fara voia lui, cine este.
A fost adusa din nou in faţa prefectului, dar a ramas neclintita in dragostea pentru Hristos. De aceea a fost aruncata intr-un cuptor incins tare, care cu minune, cuptorul s-a racit. La vederea minunii, cinci sute de barbati impreuna cu o suta treizeci de femei au crezut in Hristos si au fost taiati indata cu sabia. Iar mucenita a fost supusa din nou la chinuri; dar aratandu-se mai tare decat toate aceste incercari, a fost taiata cu sabia.
Era sfanta de 16 ani cand a fost logodita de parintii ei cu Eleusie; iar cand s-a logodit cu Hristos prin mucenicie era de 18 ani.

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere