miercuri, 7 decembrie 2016

7 Decembrie - Sfanta Mucenita Filofteia


In calendarul sfinteniei crestine, la 7 decembrie este pomenita Sfanta Mucenita Filofteia, ale carei moaste se gasesc la Curtea de Arges. la vechea ctitorie domnească „Sf. Nicolae”, fiind aduse aici de domnitorul Mircea cel Batran. Se crede că moastele Sfintei Mucenite Filofteia poarta un blestem. Pe saculetul in care se afla ramasitele acesteia sta scris „sa se fereasca cel care va cuteza sa ciupeasca cat de putin din sfintele moaste, caci am pus blestem asupra lor”.
Dupa anumite stiri privitoare la viata ei, aflam ca s-a nascut pe la inceputul veacului al XIII-lea in orasul Tarnovo, care pe atunci era capitala "imperiului romano-bulgar", intemeiat si condus o vreme de fratii Petru si Asan, romani de neam. I s-a dat din botez numele "Filofteia", care in greceste inseamna "iubitoarea de Dumnezeu", lucru pe care il va dovedi cu fapta in cursul scurtei sale vieti pamantesti. Se spune ca si mama viitoarei sfinte era romanca de neam, din sudul Dunarii si o femeie foarte evlavioasa. 
Sfanta Filofteia este considerata ocrotitoarea copiilor.

22 de comentarii:

  1. Sint cea mai mare curva printre fruntase,de la Curtea veche a Vienei militia sovietica Globetrotter,cum am cerut eu IS.PEL.FLAV, 1980-etern si vesnic,astarta vesnic.[eu nu altii folclorica vesnic violeta vesnic]Zeita Bendis vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  3. Sintem nicolaiti vesnic bogati toti vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai toata cariera mea O.S.I.M multiplicata mie la mie vesnic[sa pui semnatura eu parintii bunicii sotii3] 1900-etern si vesnic.Ai icoana mea vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Au gena B si B3 calculul meu Justitie faptic prin filtrul ratiunii in lobul meu temporal 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Avem credinta valcii sa le vada simta perceapa sa le simtia mirosul la grinda, pripor si restul in suflete cu mine in inima minte suflet eu parintii bunicii 3 soti de nota 13 cum am cerut 1900-vesnic[sorcovetii vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  7. Sint in emblema Catedralei...cu sacii de Bomboane Gostat, si Farmacie si Cofetari si Armata[sinecuri toti vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  8. Are sfanta Filofteia ,, invataturile mele,, sa le dea la oameni, 1900-etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Are popa de la Ciobana Faptele mele de urmat inscrise in Triptic 1900-vesnic[arbore tip cruce vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  10. Sint persoanele in groapa de mine[tabla la grumaji] 1900-vesnic[sume cat pe cat vesnic]..foc vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Marea mea mărturie despre modul în care concep cu ajutorul DR DAWN, am reușit să rămân însărcinată, dar mi-a fost foarte greu să rămân însărcinată, am fost diagnosticată cu PCOS și insuficiență ovariană prematură, dar după mulți ani de încercare încă nu a fost posibil concepe până când am dat peste DR DAWN, am cumpărat de la el un medicament pe bază de plante pentru sarcină cu ingrediente naturale și mi l-a trimis prin UPS și după ce l-am folosit așa cum mi-a spus el, două săptămâni mai târziu eram însărcinată și această știre m-a făcut cea mai fericită femeie de pe pământ, am născut un băiețel frumos, tot cu ajutorul lui DR DAWN, sunt însărcinată în 8 luni acum, voi sfătui pe toți cei care caută ajutor pentru a rămâne însărcinată. sau poate pentru a vă împăca cu iubitul sau partenerul lor, puteți contacta acest medic grozav, a ajutat o mulțime de oameni pe care i-am prezentat, este o persoană foarte sinceră și de încredere, scrieți-i pe Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  12. avem foi de parcurs citie fata verso comune eu parinti sot judet Arges de Sus dava Agnita Vinju,acte si toti la fel[chimie alim...Mincu B,O,AB,vacari srl] 1900-vesnic[sa spuna sfanta Filofteia la toti sfintele Taine 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. sintem Anglicani sintem partide politice u aderenti atei ortodoxi micsti si greco catolici cu programe trei stari civile eu si parintii[de Stanga trei sate aici tinut] gratuit 1900-vesnic[tehnologic vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  14. sintem sbornicari staretia Madulari,turturele, voditari, hristofori,toate rudele vii si moarte 1900-vesnic[stampile armata soldati toti vesnic gratuit].

    RăspundețiȘtergere
  15. avem legitimatii comune si fiecare cu stampile hortiste apv-iste djihad craiovean,muscelene chinologice,mapn-iste si miocane, de biserica si partidiste toate rudele vii si moarte si dusmanii in locul nostru de Cinc colonel 1900-vesnic[carnetele cioara cu cruce de fer in cioc toti vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  16. este istoria mea antebelica datata corect cu carbon audio video sunet imagine litografii cuvant probe chimice arpechim[rezonante magnetice 1900-vesnic cu legea steno vie toti marturi zefireli platitoarea italiana steno viu tabla vinei,1900-vesnic[sint rastigniti in curte vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  17. sub pamant in Sfrengh...1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  18. avem intranet gratuit fiecare toti comun si contract de termoficare legea mea steno in inimi vesnic toti marturi imagine sa stiim balanta libertatii zodie,au scoala si faptele mele, plicurile mele ce sa ceara cum, chimic,au panza mea scolara eu parinti sot 1900-vesnic sint marturi cu mine sf taine la obiect vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  19. avem contracte cadru si foi parcurs tidule cu legea drepturile la fel si viata UCECOM /ARTIFEX[DUALA-Isalnita]...eu parintii sotul bunicii[3],si bisericesti si restul la fel mosieresti vanatoresti consilva toti la fel vesnic[mafia veche vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  20. sintem toti wiki teste pisa credite si bologna si restul sa stiim toti inseriati adas Oneat eu parinti bunici[3] sot sora unchi ajutor 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  21. votez martur tribunal aici sat trei sate pe popa Ulic.....da, 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  22. este cultul ,,vitelului din aur si boii din teracota alt cult,,spre inchinare sub pamant in Sfrengh...1900-vesnic de mine vesnic[motivul vesnic].

    RăspundețiȘtergere